piątek, 23 maja 2014

Polecenia muzyczne #12

Jak ten czas szybko ucieka... Kolejny piątek to niesamowita okazja do spędzenia czasu z najbliższymi. Piękna pogoda, czyste, błękitne niebo to wręcz powód, do grillowania i spędzenia jak najwięcej czasu na świeżym powietrzu. Podobno w weekend nie ma być tak pięknie, jak przez cały tydzień. Oby synoptycy się mylili. Życzę udanego, pogodnego weekendu, oczywiście w towarzystwie dobrej muzyki.


Pierwsza propozycja to znakomiy remix Rodriqueza. Już kilka razy publikowałam jego utwory, jednak nigdy wcześniej nie były tak niebywale rytmiczne i pozytywne. Myślę, że w taką pogodę powinien być to kawałek numer JEDEN na Waszych playlistach ;-) Coś genialnego!  


Kolejna propozycja to utwór polskiego zespołu, który usłyszałam w jednym z programów śniadaniowych. Przyznam, że nie spodziewałam się, że utwór spodoba mi się tak bardzo. Przypomina mi chillout, reggae, troszkę funk. Widzę w nim wszystko. Znakomita sekcja dęta, w której Panowie szaleją ;-) Wydaje mi się, że jest to utwór typowo komercyjny i już niedługo usłyszymy go w odbiornikach naszych samochodów i domów. Mimo wszystko - polecam!


Ostatnia propozycja na dzisiaj to znakomity remix utworu "Stay" Riri. Kto mnie zna, ten wie, że uwielbiam dźwięki pianina i mam do nich kompletną słabość. Między innymi, właśnie dlatego tak bardzo spodobał mi się ten utwór. Niebywale rytmiczny, zapadający w pamięć i wchodzący w ucho. Pasuje mi do dzisiejszych nastrojów i pogody. Polecam!

Udanego weekendu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz