sobota, 19 kwietnia 2014

Świąteczny przepis na sos tatarski.


Chciałabym życzyć Wam wszystkiego najlepszego z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych. To czas, w którym należy odłożyć wszystkie laptopy, tablety i inne gadżety, na rzecz przebywania z najbliższymi. W tym czasie możecie bezkarnie odpuścić sobie czytanie blogów i sprawdzanie maili. To czas wyłącznie dla Was i Waszych najbliższych. Życzę Wam, żeby na Wasze stoły były cały rok, a nie tylko w święta, suto zastawiane. Zdrówka, szczęścia i miłości! 

Ode mnie na zajączka dostajecie dzisiaj pyszny i stosunkowo szybki przepis na sos tatarski, który sama wczoraj zrobiłam. Wyszedł przepyszny. Jest to znakomity dodatek do wszelkich wędlin, szyneczek, kanapeczek, jajek...Pychotka.


SOS TATARSKI

Składniki:
- słoik pieczarek w zalewie naturalnej
-dwa jogurty naturalne (gęste, duże)
- sześć białek z ugotowanych jajek
- dwa pęczki świeżego szczypiorku
- dwie łyżki chrzanu
- dwie łyżki majonezu
- słoik ogórków konserwowych


Wszystkie produkty szatkujemy i dodajemy do siebie - pieczarki, ogórki, białka, szczypiorek. Do składników dodajemy dwa jogurty naturalne, dwie łyżki chrzanu, dwie łyżki majonezu, pieprz i sól, wedle uznania. Ja zrobiłam bardziej pikantny, czyli dodałam więcej chrzanu i przypraw. Całość dokładnie mieszamy przez kilka minut. Sos odkładamy do lodówki, by się przegryzł. 
Jest to idealny dodatek do mięs, jajek i kanapek. 


Życzę smacznego i bogatego zajączka ;-) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz