piątek, 11 kwietnia 2014

Polecenia muzyczne #7


Kolejne "Polecenia muzyczne" przed Wami. Ostatnimi czasy muzyka towarzyszy mi praktycznie wszędzie. Zaczęłam się zastanawiać, czy to już nie uzależnienie, takie na serio, serio...Uwielbiam to!

Lecimy z weekendowymi propozycjami:

Pierwszy raz usłyszałam ją w radiu, a kiedy się skończyła cały czas o niej myślałam. Genialny funk, pozytywny, rytmiczny bit. Wiedziałam, że musi być z tym związany Pharrell, to typowe dla jego stylu. Głos wokalisty mnie zmylił i mówiłam, że podoba mi się, bo brzmi jak Pharrell. Jak się później okazało, po długich poszukiwaniach to Cris Cab w towarzystwie Pharella ;) Uwielbiam i cały dzień to nuce. Hit na miarę "Get lucky" czy "Happy"...


Kolejna propozycja ma już kilka lat, mimo wszystko nadal robi na mnie niesamowite wrażenie. Kojarzy mi się z szybką jazdą motorem, do konkretnych, silnych emocji. Właśnie tak to widzę. Genialni!  Breaking Benjamin i "The Diary of Jane"


Jared Leto miał już chyba z tysiąc wizerunków, fryzur i stylizacji. Ten teledysk jest jedną z nich. Lubię ten kawałek. Całość smakuje całkiem dobrze. Genialny utwór,  niczym soundtrack z dobrego filmu akcji, kryminału. Wzrusza mnie ten wokal i gitary, nie wiem czemu...Ale muzyka zawsze na mnie tak działała ;-) 
30 Seconds To Mars w utworze "The Kill".




6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nic bardziej nie nakręca mnie do działania, niż takie komentarze i motywacje ;-)

      Usuń
  2. Uwielbiam 30STM, wszystkie ich piosenki wchodzą mi głęboko w głowę, a Breaking Benjamin będzie mi chyba towarzyszył dziś przez cały dzień :D Dobrze czasem powspominać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dlatego nie słucham samych nowości, jest wręcz odwrotnie. Im dłużej znam pewien utwór, tym więcej dla mnie znaczy i mam z nim związanych więcej wspomnień ;-)

      Usuń
  3. oj, jak ja lubię to uzależnienie od muzyki : ) świetny narkotyk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie jestem sama, ale się nie dziwię :-) muzykę kochamy prawie wszyscy :-)

      Usuń