wtorek, 4 marca 2014

Share Week 2014 na ostatnią chwilę...

     Dziś ostatni dzień nadsyłania swoich propozycji w Share Week 2014. Jest to autorski pomysł Andrzeja Tucholskiego z www.jestkulatura.pl . Mimo, że bardzo późno się dowiedziałam o tym projekcie, cieszę się że sama mogłam zdążyć z wyróżnieniem kilku moich ulubieńców. Bez zbędnego komentarza przejdę do konkretów. 
   Nie zamierzam wybierać spośród znanych już vlogujących, czy nagrywających video. Zaproponuję coś mniej popularnego. Myślę, że Abstrachuje.TV , LekkoStronniczy, Niekryty Krytyk, czy Zapytaj Beczkę to już klasyka polskiego You Tube. 

Moje video propozycje to:



   Olga Konieczyńska na swoim fejsbukowym fanpage ma już około 60 tysięcy osób. Jest to wspaniały wynik i domyślam się, że wielu z Was miało przyjemność już ją znaleźć gdzieś w "internetach", jednakże wyróżniłam ją, bo bardzo podoba mi się jej poczucie humoru, które jest podobne do mojego. Właśnie dlatego polecam "Wobec Obiektywu". Mimo, że praktycznie każdy vlog nagrywany jest w jej pokoju, dziewczyna zachęca swoim urokiem, sposobem bycia i przemyśleniami. Zajrzyjcie do Olgi ;-) 



   Kolejna propozycja to vlogi Froga. Jest to chłopak, który studiuje, tak jak ja, dziennikarstwo. Podziwiam go za odwagę, pomysłowość i pozytywne nastawienie do życia. Polecam Wam jego vlogi na You Tube. Tematyka jest bardzo szeroka, nie ogranicza się do jednej dziedziny. Frog poprawia humor, jest dobrym rozwiązaniem na nudny wieczór z You Tube. Lubię zajrzeć co u niego. 



   Mimo, że o vlogerach mogłabym pisać i pisać, to dziś ograniczę się do jeszcze jednej propozycji z tej dziedziny. Ostatni będą pierwszymi, a więc Gargamel. Wydawało mi się, że ma więcej lat, jednak po vlogach domyślam się, że jest tegorocznym maturzystą, ale to nieistotne. Chłopak charakteryzuje się specyficznym poczuciem humoru, wręcz zawodową "szyderą' . Mimo wszystko właśnie za to bardzo lubię go oglądać. Nie boi się mówić co myśli, mimo hejtu jaki czasem na niego pada. Zajrzyjcie do niego, jeśli okaże się że nadajecie na tych samych falach, będziecie tylko czekać na kolejne filmiki ;-) 


Moje propozycje blogów to: 


   Charakterystyczny język, ciekawe tematy i szczerość.  Nie będę się rozpisywać, musicie tam zajrzeć. 



   "Szminka czy ciastko", czyli Anka to moje znajoma również spoza wirtualnego Świata. Z ręką na sercu mogę poświadczyć, że blog jest faktycznym odzwierciedleniem jej stylu życia, codziennych stylizacji, zainteresowań. Kiedy mam drobne pytania dotyczące prac technicznych na blogu, chętnie mi podpowiada, co bardzo doceniam. 




   Martę również znam osobiście. Doceniam i szanuję za determinację w dążeniu do celu, pracowitość i szczerość. Marta lubi konkrety. Jeżeli coś sobie postanowi, tak musi być - po prostu. Jest moją inspiracją i motywacją do działania na blogu. Bardzo dużo mi pomogła i wytłumaczyła, kiedy wchodziłam w Świat blogosfery. Bardzo to doceniam i będę nieraz o niej wspominać ;-) 


   Tak jak wcześniej wspominałam jest to tylko namiastka moich licznych propozycji. Dokładnie wczoraj pisałam o moich słabościach do You Tube, dlatego jeszcze nieraz będziecie mieli okazję przeczytać na moim blogu liczne propozycje związane właśnie z tą stroną. Cieszę się, że Andrzej wymyślił Share Weeek, jest to niesłychanie dobra zabawa, która spowolni moje prace domowe, czytanie książek i inne zajęcia, przez te wszystkie propozycję nie odejdę od komputera. Ale nie szkodzi, każdy ma prawo na chwilę przyjemności;-)

Czekam na Wasze propozycje blogów i vlogów w komentarzach!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz