niedziela, 23 marca 2014

Polecenia muzyczne #3


Za każdym razem myślę o tym, by zaskoczyć Was czymś nowym, by zaproponować coś, czego jeszcze nie słyszeliście. Bym zainspirowała Was czymś, co wkręci i uzależni. Byście przeklinali Jo za kolejny hit, który nie chce opuścić Waszych głów, wlasnie przeze mnie. Będziecie łapać sie na tym, że nucicie pod prysznicem albo jadąc samochodem utwór, który poleciła Joanna. Ha, wlasnie taki mam zamiar! 


POLECENIA Muzyczne nr 3, lecimy:

Muzyka jest dla mnie uzależnieniem, kiedy nie spożyję odpowiedniej dawki, bywam niemiła, roztargniona i denerwująca. Ostatnimi czasy nie mogę uwolnić sie od bardzo dobrej wersji znanego utworu "Latch" braci Disclosure oraz wokalisty Sama Smitha. Pewnie słyszeliście ten utwór nieraz, jednak udało mi sie znaleźć wersję, w której muzycy grają na żywo, a wokalista nie śpiewa z playbacku. Do tego możecie popatrzeć sobie na całą oprawę wizualną. Nie wiem jak Wy, ale ja od dłuższego czasu gwałcę REPLAY.


Moja kolejna propozycja na utwór z ukochanego kanału na You Tube "Majestic". Nigdy nie spotkałam sie z tak podobnymi upodobaniami muzycznymi na jednym kanale. Nie mam najmniejszego problemu z tym, by włączyć pierwszy, lepszy utwór z jego playlisty, bo wiem, że z pewnością mi się spodoba. Chilloutowe brzmienia, które relaksują mnie i moje ciało, odprężają umysł, które się resetuje, likwidując problemy. Przyjemny wokal przypomina mi trochę Michaela Jacksona. Najlepszy jednak jest bit, który jest niebezpiecznie wchodzący w ucho. Obawiam się, że długo z niego nie zrezygnuję. Klawisze, niczym z jazzowego utworu, dodają mu jeszcze większego uroku. 


Na koniec kawałek, ktory nie należy do najnowszych z repertuaru Jay-Z i Kanye'ego, ale jest jednym z lepszych, jakie razem wypuścili. Do tego całkiem przyjemny teledysk, w którym duzi chłopcy bawią się samochodzikami, z tym, że nie resorakami, ale Maybachem za 350 tys. dolarów, pokazując tym w sposób podświadomy zawartość konta, czy portfela. Dobry, przyjemny kawałek na słoneczny dzień.



Niebawem kolejne "Polecenia Muzyczne". Zapraszam do proponowania swoich ulubionych kawałków w komentarzach oraz dopisania z czym Wam sie kojarzą i dlaczego je lubicie. 


3 komentarze:

  1. Ostatni kawałek wprost uwielbiam :D Kocham bity Jay z ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa, bardzo dobry bit jest w utworze "Lucifer".

      Usuń