środa, 19 marca 2014

Polecenia muzyczne #2

 
   Tym razem bedzie coverowo i debiutancko, czyli o jeszcze niedocenionych, młodych talentach. Mam dla Was utwory nieznanych i ambitnych - chcących spełnić swoje najskrytsze marzenia - uczestników różnych castingów lub samodzielnych filmików na You Tube. 


  Nie chcę proponować kilkunastu, czy kilkudziesięciu wykonań w jednym poście. Byłoby to niewygodne dla Was i dla mnie, do tego niepraktyczne, dlatego zdecydowałam sie na całą serię "poleceń muzycznych".


Programy, które umożliwiają ludziom na pokazanie ich, jeszcze nieodkrytych przez Świat talentów oraz dające szansę na karierę i sławę, często są postrzegane jako komercyjne i odgórnie "ustawione". Mimo wielu przeświadczeń i opinii zawsze, ale na ZAWSZE wzruszam sie kiedy oglądam kolejne występy ... To piękne, że niektórym spełniają się te najskrytsze marzenia. Nie ma nic piękniejszego! 


Agata Dziarmagowska - uwielbiam, kiedy dziewczyny łamią zasady bycia "słodką i cukierkową", na rzecz własnego stylu, który mimo męskich dodatków i gadżetów jest nadal kobiecy i seksowny. Ta młoda dama bardzo dobrze rokuje w muzycznym świecie, nie nie mogę doczekać sie kolejnych utworów w jej wykonaniu. Śpiewa z niesamowitą lekkością, robiąc to płynnie i  rapuje po angielsku! Kozak!


Niepozorny chłopak w okularach, przypominający stereotypowego studenta informatyki chwyta za gitarę i momentalnie wszystkim dziewczynom "miękną" nogi, a chłopakom wychodzi gul z zazdrości. Głos na poziomie światowym, profesjonalny w każdym dźwięku, detalu. Nie wiem jak Wam, ale mi nóżki same biją w rytm ;-) 


Kiedy usłyszałam, że ta sympatyczna parka wykona utwór "Toxic" z repertuaru Britney Spears, byłam uprzedzona i nastawiona dość negatywnie, jednak po wciśnięciu PLAY, moja awersja zniknęła. Sa genialni! Na scenie widac miłość, przyjaźń i piękne, wspólne marzenie i spełnienie. Zdecydowanie połączyła ich muzyka ...
  Jeżeli macie jakieś ciekawe covery to linkujcie w komentarzach. Jestem bardzo zainteresowana Waszymi propozycjami. Sama szukam wciąż WIĘCEJ i więcej ...


4 komentarze:

  1. Agata z pierwszego odcinka Xfactora jest po prostu niesamowita, od razu po obejrzeniu jej występu porozsyłałem filmik z jej udziałem znajomym, którzy również byli nią zachwyceni :D
    A co do ostatniej parki, to podoba mi się jak na siebie patrzą podczas występu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zgadzam się z Tobą. Agata - genialna, a para Alex i Sierra, patrzą na siebie wspaniale! Love is in the air..powinni zaśpiewać ;-)

      Usuń
  2. Uwielbiam te covery, co polecałaś zimą - Postmodern Jukebox ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaaak, zdecydowanie są i pozostaną w TOP ulubionych :-)

    OdpowiedzUsuń