niedziela, 2 marca 2014

Pierwsze spotkanie z wiosną...

  

   Mimo, że do kalendarzowej wiosny jest jeszcze sporo czasu, dziś mogliśmy ujrzeć jej premierę. Zamiast chmur zasłaniających piękne, błękitne niebo ujrzeliśmy dziś w pełni promieniujące słońce. Na chodnikach zaczęły pojawiać się spacerujące pary, a przy ich boku dzieci na rowerkach lub rolkach. Rodzinne spacery z okazji przywitania pogody, którą akceptujemy, a wręcz doceniamy. Celebrowanie chwili, która jutro już będzie wspomnieniem. Nic tak nie poprawia nastroju i nie oczyszcza naszych umysłów jak spacer. Wdychane świeże powietrze, działa niczym detox dla przemęczonego organizmu, który po całotygodniowym maratonie w pracy czy szkole,  liczy na ostatnią deskę ratunku.  
  Spacer skłania wielu z nas do przemyśleń czy nowych postanowień. Z okazji wolnego dnia, postanowiłam znów spakować aparat i wybrać się na poszukiwanie piękna w naturze. Dopiero zaczynam, ale dzisiejsza wyprawa bardzo mi się spodobała. Mam nadzieję, że choćby jedno zdjęcie przypomni Wam dzisiejszą pogodę...

























Wszystkie zdjęcia są moją własnością i są chronione prawem autorskim. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania zdjęć w jakikolwiek sposób bez mojej zgody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz