niedziela, 16 marca 2014

Polecenia muzyczne #1

  
One Republic


   Jednym z moich ulubionych Zespołów, którego karierę śledzę od początku i pierwszych PŁYT żart "One Republic". Wyjątkowy Głos wokalisty i rytmiczne, romantyczne instrumentale, SA Tym co doceniam w muzyce. BARDZO lubię zanurzyć sie w ICH twórczości. Podoba mi sie Ich szeroka Twórczość, ktora nie nie ogranicza sie do D jednego Stylu.
   Chłopcy z One Republic wypracowali WŁASNY Sobie swoj styl i utrzymują go zrobić Tej Pory. Fakt, niektóre Utwory uciekają w Dużej, Duża komercję, myślę o Ich najnowszej twórczości i teledyskach. NIKT jednak NIE powiedział, ZE głównego nurtu, CZY komercja SA zle, chyba Ze hipsterzy ... Do większego Grona dotarli z pewnością po utworze "Apologize" z Timbalandem. Mimo, ZE upłynęło Sporo Czasu, utwór Nadal magnetyczny, sentymentalny, przypomina o wszystkich wzruszających chwilach w naszym życiu. Tych których żałujemy, Tych które byśmy zmienili i Tych, które do dzis budzą motyle w naszym brzuchu. 
   One Republic na jeden z. Tych Zespołów, którego płytę moge przesłuchać od pierwszego do ostatniego utworu, jednym ciągiem i jeszcze bedzie mi Malo. Potrafią połączyć brzmienia Muzyki klasycznej z elektroniczna. Uzdolnieni Muzycy Tego zespołu znakomicie komponują i synchronizują prace mikserów z instrumentami Jak pianino, CZY wiolonczela. Uwielbiam, kocham i bede słuchać Ich wiernie, przez kilka kolejnych lat ;-)


Jeden z moich ulubionych teledysków. Dlaczego? Ciekawe podejście do utworu, duzo Dzieje sie na ekranie, Dobra konwencja ... Oprócz Dobrej Muzyki mozna popatrzeć w dobrze zmontowany obraz. Duzo wiolonczeli, emocji. Wzruszam SIE Przy Prawie każdej piosence Tego zespołu ... także Przy Tej.


Kolejny wzruszający Kawałek. NIE najnowszy żart, ale się nadaje MU TYLKO uroku z moimi wspomnieniami i sentymentem czy Tego utworu. Spokojna melodia, ktora ukołysze Do Snu Swoim brzmieniem.


Zeby nie nie bylo, ZE TYLKO Mnie wzrusza muzyka. "Good Life" to jeden z. Tych kawałków, ktory pozwala nam docenić Życie i cieszyć sie zdrowiem, miłością, szczęściem ;-) uwielbiam słuchać Tego utworu, kiedy mam Dobry humor. Napędza Mnie zrobić activities i pozytywnego myślenia! Polecam


Kolejny Kawałek, ktory Idealnie pasuje na samotny spacer w jesiennym klimacie. Dobrze Sie Przy NIM MYŚLI I planuje.



Niebywale Kawałek podbudowujący. Kojarzy mi sie z miłością, z świeżym uczuciem zakochania, z chęcią bycia czyjąś połówką ;-)

Czasem bywa tak, ZE: Opisy utworu stanowi o zupełnie innych emocjach, niz te które osobiście czuję. Przyzwyczaiłam sie juz do TEGO, ZE W zagranicznych utworach przeważa u Mnie Melodia i rytm Niz Slowa, co NIE oznacza, ZE SA jeden nieistotne ...

6 komentarzy:

  1. Od samego początku podoba mi się to, że grają łagodnie i przy ich piosenkach można się zrelaksować i zebrać na przemyślenia ;p

    "Stop and stare
    I think I'm moving but I go nowhere
    Yeah I know that everyone gets scared
    But I've become what I can't be, oh
    Stop and stare " - uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, właśnie dlatego ich słucham ;-) Mam dużo więcej dobrych utworów, przy których można rozmyślać i zrelaksować się, więc stopniowo będę dodawać coraz to więcej ;-)

      Usuń
  2. słyszałam o nich, ale nigdy nie słuchałam ich piosenek xD (chyba jestem jakaś dziwna o.O)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, ja też bardzo lubię ten zespół. Piosenka "Counting Stars" towarzyszyła mi przez ponad 3 tygodnie przy nauce do egzaminu magisterskiego z 5 lat studiów i wszystko poszło pięknie, więc już na zawsze pozostanie moją piosenką motywacyjną :)

    OdpowiedzUsuń