piątek, 14 lutego 2014

Szybkie śniadanko


  Nie macie czasu na długotrwałe przygotowywanie śniadania? Zaspaliście, ale chcecie zdążyć coś zjeść? Mam dla Was bardzo szybki, a oprócz tego smaczny przepis na śniadanie. Przygotowanie zajmie Wam dosłownie dwie minuty.
  Proponuję płatki Fitness z jogurtem naturalnym, a do tego kilka pokrojonych na drobne kawałki brzoskwiń z puszki w syropie.
   Dodaję brzoskwinie dlatego, że ciągle spożywanie samych płatków i jogortu jest dla mnie monotonne, co przeradza się w niechęć do posiłku, dlatego urozmaicam go owocami.
   Celowo nie podaję dania z surowymi owocami, gdyż dla wielu osób może być to niedobre rozwiązanie na poranny posiłek.
Smacznego!

3 komentarze:

  1. Jo, polecam Ci książkę zamień chemię na jedzenie. Po jej przeczytaniu stwierdzisz, że to śniadanie jednak nie jest do końca zdrowe :) Mam ją w domu, więc mogę pożyczyć :) Płatki tylko owsiane - przeczytaj na etykiecie fitness ile mają cukru; jogurt naturalny bez mleka w proszku - raczej Bakoma; a brzoskwinie w syropie to masa cukru ;p lepiej poczekać na świeże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, o cukrze wiedziałam jednak dla wielu osób taka forma posiłku i tak będzie dużo zdrowsza, niż to co jedzą na co dzień. Sama wolałabym świeże owoce, ale będąc na diecie dostosowanej do refluksu nie mogę nic surowego i jadam owoce z puszek albo pieczone. Przeraża mnie fakt, że nawet jogurt naturalny jest już stosunkowo niezdrowy. W tych czasach, gdyby człowiek chciał się zdrowo odżywiać, miałby przed sobą porządne zadanie, gdyż nawet w podstawowych produktach czyhają pułapki...książkę bardzo chętnie pożyczę:-)

      Usuń
  2. Trudno jeść zdrowo.
    Od 1,5 miesiąca nie jest mięsa zwierzęcego, co dla niektórych jest nie do pomyślenia. Stosuję zamienniki. Między innymi piję mleko sojowe. I jak się okazuje dla mnie, osoby która ma problemy z tarczycą to mleko jest niezdrowe. Powinnam je pić, jeśli już to bardzo rzadko. Wydaje mi się, że "zdrowe" jest dla każdego czymś innym. Każdy ma inny tryb życia, inne dolegliwości, no i gusta, przecież zdrowe nie ma oznaczać niedobre.

    OdpowiedzUsuń