poniedziałek, 17 lutego 2014

Moje pierwsze zdjęcia.

      Od pewnego czasu w moim domu pojawiła się moja wymarzona i wyśniona od lat lustrzanka. Fotografia zawsze mnie inspirowała i ciekawiła. Uwielbiam zdjęcia, w których mogę znaleźć drugie dno. Interpretować obraz na własny sposób, wpatrywać się w fotografię i przeżywać dzięki niej wachlarz emocji. Dla wielu są miłym wspomnieniem z przeszłości, pamiątką na całe lata, a dla innych zabawnym, wzruszającym, czasem porywającym do życia ujęciem. 
   Nigdy nie założę strony "Joanna Pocztowa Photography", gdyż nie zmierzam w tym kierunku i zostawię to dla profesjonalistów. Zdaję sobie sprawę z mojej amatorszczyzny, jednak podejmuję się wyzwaniu, które może zaowocuje za jakiś czas. Chciałabym robić zwyczajne, dobre, efektowne zdjęcia, które będą mi przypominały o różnych chwilach, pozwolą na chwilę zatrzymać czas i wrócić niczym w wehikule czasu. 
   Postanowiłam, że mój blog będzie doskonałym miejscem na podzielenie się z Wami moimi zdjęciami, czasem krótkimi filmami. Liczę na konstruktywne komentarze, które pozwolą mi rozwijać się w tej dziedzinie. Nie boję się fali krytyki, bo chęć robienia zdjęć jest silniejsza od moich ograniczeń.
   Dodam tylko, że wszystkie zdjęcia wykonane są lustrzanką Canon 600D. Narazie będę pracować na standardowym obiektywie, który był w zestawie, czyli 18-55.

Wszystkie zdjęcia są moją własnością i są chronione prawem autorskim. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania zdjęć w jakikolwiek sposób bez mojej zgody.























Podczas dzisiejszego wypadu towarzyszyła mi dwójka wspaniałych facetów. F. i B. dziękuję ;-) 

4 komentarze:

  1. ostatnie zdjęcie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Jestem kompletną amatorką i cały czas się uczę, więc bardzo mi miło, że komuś (oprócz mi) podobają się moje zdjęcia ;-P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Największy komplement od fotografa ;-) Dziękuję.

      Usuń